کد خبر: ۷۰۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۲
سخنگوی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز از انهدام ۴۰۰ باند سازمان یافته قاچاقچیان در سال جاری خبر داد و گفت:برآوردهای اولیه حکایت از کاهش حجم قاچاق در سال ۹۵ به حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیارد دلار است.
انهدام 400 باند قاچاق سازمان یافته در کشور
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سخنگوی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز از انهدام ۴۰۰ باند سازمان یافته قاچاقچیان در سال جاری خبر داد و گفت:برآوردهای اولیه حکایت از کاهش حجم قاچاق در سال ۹۵ به حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیارد دلار است.
 
قاسم خورشیدی گفت: روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور از سرعت خوبی برخوردار شده و راه‌اندازی سامانه‌هایی که از سوی دولت در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تدارک دیده شده، راه بسیاری از قاچاقچیان را سد کرده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بر این اساس، ۴۰۰ باند سازمان‌یافته قاچاق در یکسال اخیر از سوی وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و گمرک یا با همکاری آنها منهدم شده‌اند و اکنون، فضای تجارت غیررسمی برای قاچاقچیان تنگ شده است.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد بر اساس آماری که ارایه شده است و حجم کشفیات زیادی که مجموعه کالاهای قاچاق داشتند، به طور طبیعی شاهد کاهش حجم قاچاق در کالاهای مختلف در سال جاری باشیم و بر این اساس، در برآوردهای اولیه، ۲۰ درصد کاهش قاچاق را تجربه کنیم.

به گفته خورشیدی، پیش بینی ما بر این است که میزان قاچاق کالا و ارز در سال ۹۵، به رقم ۱۲ تا ۱۳ میلیارد دلار برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: