کد خبر: ۷۰۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۸
سخنگوی اورژانس مازندران گفت که در 2 حادثه جداگانه 2 دستگاه خودرو چهارشنبه شب به کوه برخورد کردند که این حوادث یک کشته و 11 مصدوم برجای گذاشت .
یک کشته و 11 مصدوم در برخورد خودروها به کوه در مازندرانبه گزارش خبرداغ ،ذکریا اشکپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حادثه نخست ساعت 20 و 35 دقیقه دیشب خودروی سواری پژو در منطقه ورسک جاده سوادکوه به کوه برخورد کرد . 

وی ادامه داد : یک پسر بچه هشت ساله و چهار خانم و یک آقای 30 ساله در این حادثه مصدوم شدند . 

سخنگوی اورژانس مازندران گفت : لحظات کوتاهی پس از این حادثه در ساعت 20 و 45 دقیقه حادثه دوم در همین جاده رخ داد . 

وی ادامه داد : در منطقه ' اوریم ' یک خودروی سمند با کوه برخورد کرد که در این حادثه یک دختر بچه 2 ساله فوت کرد و تلاش تیم اورژانس برای احیای وی بی ثمر ماند.

به گفته اشکپور سه خانم و یک آقا و یک پسربچه هشت ساله از مصدومان این حادثه نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود : تمامی مصدومان این دو حادثه به وسیله آمبولانس های پایگاههای اورژانس ورسک ، پلسفید ، دوآب و پایگاههای هلال احمر دوگل و ارفعده به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 83 پایگاه اورژانس هوایی ، جاده ای و شهری علاوه بر خدمات رسانی به مصدومان در مناطق شهری و روستایی در این جاده ها نیز ارائه خدمات می کنند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: