کد خبر: ۷۰۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
تعداد بازدید: ۱۶۸
علی اکبر ولایتی:
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به فشارهای تبلیغاتی تن نخواهد داد و بر اساس اهداف خود هر زمان که صلاح بداند موشک‌های دیگری را هم آزمایش می‌کند.
ترامپ فکر می‌کند روی کار آمده تا اختلال درست کند/ ایران هر زمان صلاح بداند موشک‌های دیگری را هم آزمایش می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی اکبر ولایتی در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علمی و فن‌آوری بسیج در جمع خبرنگاران گفت: ما برای دفاع از ایران از کسی اجازه نخواهیم گرفت و به آمریکا ربطی ندارد که ما به چه شکل از خودمان دفاع می‌کنیم.

او با بیان اینکه برنامه موشکی ما یک برنامه دفاعی برای صیانت و حفاظت از کشوری است، اظهار داشت: در دفاع از خودمان حتما باید خودکفا باشیم و یکی از ابزارهای مهم دفاعی موشک است. جمهوری اسلامی ایران به فشارهای تبلیغاتی تن نخواهد داد و بر اساس اهداف خود هر زمان که صلاح بداند موشک‌های دیگری را هم آزمایش می‌کند.

مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب با مخاطب قرار دادن ترامپ گفت: به نظر می‌رسد که رییس‌جمهور آمریکا بیش از اینکه بخواهد برای مردم آمریکا کار کند، به دنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی در بین مردم جهان است. رئیس جمهور آمریکا فکر می‌کند روی کار آمده تا اختلال درست کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: