کد خبر: ۷۰۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۱
به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در مرکز سلامت جامعه بوعلی ویزیت رایگان آقایان انجام می شود.
ویزیت رایگان آقایان در هفته ملی سلامت مردانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر رضانیا  رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش با بیان اینکه شعار امسال این هفته " ایا در مسابقه سلامت برنده اید ؟ " گفت: بی شک مردان سالم پشتوانه خانواده سالم هستند.

رضا نیا در ادامه گفت: به مناسبت هفته سلامت مردان ایرانی روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه کلیه آقایان می توانند از ساعت 9 تا 12 با مراجعه به مرکز سلامت جامعه بوعلی به صورت رایگان ویزیت شوند.

وی افزود: هدف از نامگذاری این هفته، ترغیب مردان به حفظ سلامت خود است. مردان در جامعه ما بخش مهمی از نیروی کار را تشکیل می‌دهند و زمان زیادی از روز را در محیط کار می‌گذرانند. از این رو استرس‌های شغلی تاثیر بسزایی در سلامت جسمی و روانی آنها دارد.

 رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه افراد به خصوص مردان باید از عوامل تهدید کننده در زمینه سلامت خود دوری کنند گفت: در این زمینه باید برنامه‌های مناسب و مشخصی صورت پذیرد و با تبلیغات گسترده، گفتمان ارتقاء سلامت در افراد جامعه با تلاش حوزه‌های بین بخشی بیشتر شود.

 وی عدم استعمال دخانیات، حفظ وزن متعادل، ورزش روزانه، تغذیه سالم و مناسب، کنترل فشار خون، کلسترول و دیابت و همچنین کاهش استرس را از جمله کلیدهای طلایی سلامت مردان عنوان کرد.

لازم به ذکر است ایجاد فرهنگ توجه به سلامتی قبل از بیماری‌ها، پیشگیری اولیه و تشخیص زود هنگام بیماری‌های خطرناک و بدون علامت در سطح جامعه مردان از جمله اهداف برگزاری این هفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: