کد خبر: ۷۰۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۶
با رای نمایندگان؛
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری می‌توانند جهت تکمیل طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای خود از بانک‌ها تسهیلات دریافت کنند.
موسسات آموزشی و پژوهشی برای تکمیل طرح‌های تملک دارایی می‌توانند از بانک‌ها تسهیلات دریافت کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور اختصاص داشت، ماده الف تبصره ۹ را به تصویب رساندند.

بنابر این مصوبه، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری اجازه داده می‌شود تا سقف درآمد اختصاصی سال ۱۳۹۵ نسبت به أخذ تسهیلات از بانک‌ها اقدام کنند و درجهت تکمیل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خود استفاده کرده و نسبت به بازپرداخت اقساط از محل درآمد اختصاصی خود اقدام کنند و همچنین براساس بند ب تبصره ۹ صندوق‌های رفاه دانشجویان وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد از محل پیش‌بینی شده در بخش درآمدی تا سقف ۹۰۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: