کد خبر: ۷۰۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۴
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: «علی کریمی بازیکن بزرگی است و همه باید به او احترام بگذارند.»
علی کریمی از آن مجری تلویزیون گذشت / کی روش و برانکو برای نام ایران باید با هم تعامل کنندبه گزارش خبرداغ ، حمید استیلی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی و اختلافات کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: «تمام این موضوعات به عدم مدیریت‌ها بازمی گردد. اگر قراردادها درست نوشته شود و هر کس در حوزه وظایف خود کار کند اوضاع درست می‌شود. کی‌روش و برانکو از نام ایران بزرگتر نیستند و باید با هم تعامل کنند. پرسپولیس بیشترین بازیکن را در تیم ملی دارد و برانکو هم باید در صحبت‌هایش بیشتر دقت کند.»

 

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بی‌احترامی یک مجری تلویزیونی به علی کریمی، گفت: «فضای مجازی فضایی است که خیلی باید مراقب بود. من با پیمان طالبی صحبت کردم و او هم خیلی ناراحت بود و قصدی نداشت. علی کریمی خیلی صادق است و از این مسئله گذشت. در فضای مجازی خیلی باید مراقبت کنیم و احترام‌ها باید حفظ شود. فکر می‌کنم سوءتفاهمی بود، چرا که علی کریمی بازیکن بزرگی است و همه باید به او احترام بگذارند.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: