کد خبر: ۷۰۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
بازیکن پرسپولیس بابت اتفاقات رخ داده در اردوی این تیم از همه پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد.
اولین واکنش علیپور به اخراج توسط برانکوبه گزارش خبرداغ ، على علیپور یکى از بازیکنانى بود که به دلیل درگیرى با رضاییان در تمرین روز گذشته از اردو اخراج شد. مهاجم پرسپولیس در پیامى نسبت به اتفاق رخ داده در تمرین روز گذشته و تصمیم برانکو واکنش نشان داد.

 

او در اینستاگرام نوشت: معذرت از جامعه بزرگ پرسپولیس.گاهی اوقات آدم ها در یک لحظه مرتکب اشتباهاتی می شوند که تاوان سنگینی دارد.در مورد اتفاقی که در تمرین ما رخ داد نمی خواهم وارد جزییات شوم و بگویم مقصر بودم یا نبودم.سرمربی تیم در هر زمان می تواند برای بازیکنش تصمیم بگیرد و من تابع تصمیم برانکو و کادر فنی هستم.از او و همه پرسپولیسی ها بابت این اتفاق تلخ عذرخواهی می کنم و در حال حاضر تنها کاری که از دستم بر می آید این است که برای موفقیت تیمم در بازی فردا دست به دعا بردارم.امیدوارم هر آنچه اتفاق می افتد به نفع تیم و هواداران باشد.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: