کد خبر: ۷۰۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۴
استاندار خوزستان از سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استان به‌منظور بررسی و تأمین اعتبار طرح‌های شبکه آب و فاضلاب، 550 هزار هکتاری و پروژه مترو اهواز، فردا سه‌شنبه (10 اسفند ماه) خبر داد.
نوبخت فردا به خوزستان می‌رودبه گزارش خبرداغ  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری دکتر غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه تامین اعتبار اجرای شبکه آب و فاضلاب هدیه ویژه کتر روحانی در سفر اخیر هیأت دولت به مردم خوزستان بود، اظهار کرد: آقای نوبخت پیش از این قول داده بودند به خوزستان سفر کنند که  این سفر با تأخیر مواجه شده بود؛ پیرو سفر اخیر ریاست‌جمهوری به خوزستان و قول بزرگی که به مردم استان دادند، این مهم فردا با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور محقق می‌شود.

 وی افزود: اجرای شبکه آب و فاضلاب کل استان در سلامت مردم نقش بسیار مهمی دارد و یک مطالبه عمومی است که همه مردم در مناطق مختلف استان مطرح می‌کردند؛ یک ماه پس از انتصابم این مسأله را به جد پیگیری کردم تا رییس‌جمهور با این درخواست موافقت کرد و اعتبار طرح به‌عنوان هدیه سفر هیأت دولت به مردم خوزستان داده شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای این پروژه از محل منابع صندوق توسعه ملی یا از طریق فاینانس تأمین می‌شود و کل مبلغ درنظر گرفته‌شده برای آن هشت هزار و 500 میلیارد تومان برآورد شده است.

شریعتی بیان کرد: شبکه آب و فاضلاب استان باید ظرف سه تا چهار سال اجرا شود؛ تاکنون 1400 میلیارد تومان از محل خرید لوله‌ها تأمین شده و هفت هزار میلیارد تومان مابقی در سفر نوبخت به استان بررسی و تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین قرار است که فردا تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و استانداری خوزستان برای اجرای باقی‌مانده طرح 550 هزار هکتاری منعقد و اعتبار مورد نیاز آن نیز تأمین شود.

شریعتی تصریح کرد: مسأله مهم دیگری که در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد معضل گرد و غبار و پروژه مترو اهواز است که در این زمینه نیز اعتباراتی در نظر گرفته می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: