کد خبر: ۷۰۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۳۳۱
روزنامه سعودی در معرفی باشگاه استقلال از سه بازیکنی سخن به میان آورد که سالها پیش در استقلال بازی می کردند و الان دیگر جایی در این تیم ندارند.
اشتباه وحشتناک روزنامه سعودی در خصوص تیم استقلال!به گزارش خبرداغ ، در یکی از دیدارهای حساس مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان باید به مصاف استقلال تهران برود.

 

این دیدار قرار است که دوشنبه در مسقط عمان برگزار شود. روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی به بررسی استقلال پرداخت و مرتکب اشتباهات عجیبی شد.

 

این روزنامه سعودی نوشت: استقلال بازیکنان بزرگ و باتجربه ای در ترکیب خود دارد. سید مهدی رحمتی، مهدی امیر آبادی، مهدی کاظمی، محسن یوسفی و جابر انصاری از بازیکنان سرشناس استقلال هستند.

 

این روزنامه عربستانی از 5 بازیکنی سخن به میان آورده که تنها دو بازیکن آنها الان در استقلال بازی می کند. کاظمی و امیر آبادی چند سالی است که از فوتبال حداحافظی کرده اند و محسن یوسفی هم در پدیده بازی می کند.

 

التعاون عربستان ضعیف ترین نماینده سعودیها در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید. این تیم وضعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ عربستان ندارد با این حال توانست در دیدار نخست خود برابر لوکوموتیو ازبکستان به پیروزی برسد تا در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

 

استقلال اگر می خواهد به دور بعد راه پیدا کند باید در دیدار برابر التعاون به پیروزی برسد چرا که در دیدار نخست خود تن به شکست داده است و در صورت شکست در این دیدار هم اختلاف زیادی با صدر جدول پیدا می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: