کد خبر: ۷۰۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۸

عضو جامعه روحانیت:معلوم نیست رئیسی نامزد نهایی باشد / با جلیلی دعوا نداریم /ناظر بی‌تفاوت نیستیمعضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: جامعه روحانیت به عنوان نهاد موثر و با سابقه پدر معنوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است البته ناظر بی تفاوت نیست و فکر، ایده، نظرات و راهنمایی های خود را مطرح می‌کند.

به گزارش خبرداغ، حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با خبرآنلاین درباره اعلام 21 چهره اصولگرا در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و انتخاب نامزد نهایی از میان آنها گفت: براساس سازوکارها پیش بینی شده در چند مرحله گزینه نهایی انتخاب خواهد شد و همه هم تعهد دادند و پذیرفتند نامزد نهایی هر کس بود بقیه به نفع او انصراف دهند و دیگر وارد صحنه انتخابات نشوند.

وی درباره نقش جامعه روحانیت مبارز تهران در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: جامعه روحانیت به عنوان نهاد موثر و با سابقه پدر معنوی جمع است البته ناظر بی تفاوت نیست و فکر، ایده، نظرات و راهنمایی های خود را مطرح می کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با رد این تحلیل که آیت الله ابراهیم رئیسی نامزد نهایی اصولگرایان است و برگزاری مجمع ملی و انجام انتخابات مرحله ای بین 21 چهره اصولگرا اقدامی نمایشی بود یادآور شد: خیر این طور نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سئوال که یعنی هنوز معلوم نیست که آیت الله ابراهیم رئیسی نامزد نهایی اصولگرایان و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باشد؟ ادامه داد: خیر نظر جمع بعد از بررسی ها، رایزنی ها، مشورت ها و گفتگوها معلوم می شود بنابراین در مجموع باید گفت چه بسا این طور بشود و چه بسا نشود.

وی درباره نپیوستن سعید جلیلی و جبهه پایداری به مکانیزم انتخاب نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب توضیح داد: طبعا خودشان مستقل عمل می کنند و هیچ کس هم با آنها دعوا ندارد.

رهبر در پاسخ به این سئوال که اگر پایداری و جبهه مردمی مستقل عمل کنند این اقدام آنها برای اصولگرایان رأی شکن نخواهد بود؟ گفت: اگر تعدد نامزد باشد به طور طبیعی آرای اصولگرایان خرد می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: