کد خبر: ۷۰۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۴۸۶
بازیگر سینما و تلویزیون ایران با اشاره به اینکه بحرانی ترین مشکل در محیط زیست اکنون وضعیت مردم خوزستان است، گفت: باید سازمان محیط زیست به اهواز منتقل شود تا از نزدیک مسائل مردم را لمس کنند.
به گزارش خبرداغ ، کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بحرانی‌ترین مشکل در محیط زیست ما الان وضعیت مردم خوزستان است که آب، هوا و همه چیز را شامل می‌شود.
 
کتایون ریاحی

به گزارش مهر، ریاحی افزود: من یک راهکار دارم، اگر سازمان حفاظت محیط زیست را به اهواز منتقل کنند مطمئنا ظرف شش ماه همه مسائل حل می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان محیط زیست باید به طور سیار در مناطق بحران زده مستقر شود تا از نزدیک مسائل را لمس کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: اگر خانم ابتکار برای زندگی و کار به خوزستان تشریف ببرند، خود من هم حاضرم آن 6 ماه را همراه ایشان در این منطقه بحران زده زندگی کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
پیشنهادخوبی هست.ولی فکرنمیکنم سازنده باشه بارفتن خ ابتکار وعوامل سازمان.فکرکنم اگردرصدی ازدرامد حاصل ازنفت منطقه را خرج مشکلات خوزستان اختصاص داده بشه بهتره تاافرادخاصی برن اونجا زندگی بکنند....
ناشناس
United States
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
باید مجلس برده نه محیط زیست. محیط زیست بودجه میخواد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: