کد خبر: ۷۰۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۶۵۲
به احتمال زیاد استقلال در دیدار حساس برابر التعاون عربستان یک تغییر در ترکیب اصلی خود خواهد داشت.
ترکیب احتمالی استقلال برابر الوحدهبه گزارش خبرداغ ، استقلال در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشبنه باید به مصاف التعاون برود.

 

این دیدار در عمان برگزار خواهد شد. التعاون در دیدار نخست خود توانست با یک گل لوکوموتیو را از پیش رو بردارد اما استقلال برابر حریف اماراتی خود تن به شکست داد و اگر می خواهد امیدهای خود برای صعود به دور بعد را حفظ کند به بازی هجومی و کسب پیروزی برابر نماینده عربستان نیاز دارد.

 

علیرضا منصوریان از یک طرف برای از کار انداختن خط حمله سرعتی التعاون و از طرف دیگر برای ارائه بازی هجومی به احتمال زیاد تیم خود را هجومی تر خواهد کرد.

 

به نظر می رسد که استقلال در این بازی یک تغییر خواهد داشت و آن قرار دادن وریا غفوری به جای خسرو حیدری در ترکیب اصلی باشد.

 

به نظر می رسد که آرایش تیمی آبی پوشان در دیدار حساس دوشنبه اینگونه خواهد بود: سید مهدی رحمتی، جانواریو، پادوانی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، کاوه رضایی، علی قربانی و بهنام برزای.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: