کد خبر: ۷۰۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۳۷۱
والی؛
کاپیتان فولاد گفت: «با بدشانسی که سراغ دروازه بان های اول و دوم ما پیش آمد، دروازه‌بان سوم ما که فصل گذشته در استقلال بازی می‌کرد، می‌تواند درون دروازه قرار بگیرد.»
اگر طارمی با پنالتی پاس دادن گل می زند، ما هم به انصاری کمک خواهیم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه نود،هفته گذشته فولاد خوزستان در یک بازی پرگل مقابل گسترش فولاد تبریز به تساوی دو بر دو رسید که خود فولادی ها از این نتیجه راضی نبودند. اما در این مسابقه باز هم ایوب والی کاپیتان فولاد موفق به گلزنی شد تا به عنوان مدافع چهارمین گل فصلش را به ثمر برساند.

 

در این رابطه اظهارات والی را در ادامه بخوانید:

 

* هوای خوزستان کماکان آلوده است؟

- هیچ فرقی نکرده و هیچ کاری هم برای حل مشکل اصلی استان نمی‌کنند. متاسفانه به خاطر ریزگردها و هوای آلوده آب و برق خیلی ها قطع شده و بیمارستان های خوزستان به خصوص اهواز جای خالی ندارد. اکثر مردم تنگی نفس گرفته اند و سرطان هم زیاد شده است. شاید خیلی ها نمی دانند مردم خوزستان چه می‌کشند و هر روز با یک بیماری مواجه می‌شوند. انگار نه انگار که سال هاست این مشکلات وجود دارد و ریزگردها امان مردم را بریده است. هر کسی اهواز بیاید می‌فهمد من چه می‌گویم و مردم چه می‌کشند. با فیلم و عکس نمی‌شود فاجعه را دید.

 

* چرا این اتفاق افتاده است؟ ‌البته سال هاست که خوزستان دچار چنین بحرانی شده و تازگی ندارد!

- متاسفانه سال هاست که این مشکل را داریم و در استانی که نفت و گاز حرف اول را می‌زند یک درصد هم به شهرهایش نمی‌رسند.

 

* بگذریم! چرا تیم نیم‌فصل دوم افت کرده؟

- شاید این جمله کلیشه‌ای باشد ولی خیلی از بازی ها بدشانس بودیم و باید پیروز می‌شدیم ولی مساوی هم نگرفتیم و باختیم ما شروع فصل بدشانس بودیم و کم کم راه افتادیم و نتیجه خوب گرفتیم. نیم‌فصل دوم هم این اتفاق افتاد و شروع خوبی نداشتیم ولی مطمئن باشید نتایج لازم را خواهیم گرفت. فاصله امتیاز ما با تیم های بالای جدولی خیلی نزدیک است و می‌توانیم با یکی، ‌دو پیروزی به آنها برسیم.

 

* ‌در خط دروازه هم بدشانس هستید و دو دروازه بان اصلی را پشت سر هم از دست دادید؟

- واقعاً خیلی بد شد و من برای طهماسبی ناراحت شدم. او واقعاً بازیکن بااخلاقی است که بدشانسی آورد و مصدوم شد که امیدوارم هر چه زودتر برگردد. او هم فنی خوب بود و هم اخلاقی. طالب لو هم مثل طهماسبی از نظر فنی و اخلاقی حرف ندارد. خوشبختانه او چند هفته دیگر برمی‌گردد و بازی می‌کند.

 

* ‌دروازه‌بانی دارید که در غیاب آنها بازی کند؟

- دروازه‌بان سوم ما حسن مرادیان است که فصل گذشته در استقلال بازی می‌کرد و می‌تواند درون دروازه قرار بگیرد.

 

*‌ با گلی که مقابل گسترش زدی چهار گله شدی و می‌‌توانی به بهترین مدافع گلزن تبدیل شوی؟

- من سه فصل پیش شش گل زدم که امیدوارم همین تعداد را هم این فصل به ثمر برسانم. البته زیاد فکر گلزنی نیستم و دوست دارم تیمم نتیجه بگیرد.

 

* امسال مدافعان هم خوب گل می‌زنند؟

- اکثرا خوب گل زده اند ولی محمد ایرانپوریان جلوتر از همه است.

 

* ‌او پنالتی زیاد زده است... تو نمی‌خواهی پنالتی بزنی؟

- من پنالتی زن اول بودم ولی از روزی که ساسان انصاری آمد گفت من بزنم که گفتم ایرادی ندارد و او پنالتی ها را می‌زند.

 

* بازی با گسترش فولاد گل زد تا از شرایط بدی که داشت رهایی پیدا کند؟

- یک مقدار تحت فشار بود ولی به موقع گل زد و برای آقای گلی امیدوارتر شد.

 

*‌ پرسپولیسی‌ها دست به هر کاری می‌زنند طارمی را آقای گل کنند. حتی پنالتی را هم پاس می‌دهند! شما نمی‌خواهید کمک کنید انصاری آقای گل شود؟

- پنالتی جالبی زدند هر چند ریسکی بود و خطا هم شد ولی داور نگرفت. اگر قرار است آنها همه کار کنند طارمی آقای گل شود ما هم تلاش می‌کنیم انصاری آقای گل شود چون حقش است و خیلی زحمت می‌کشد.

 

* بختیار رحمانی توانسته بختیار سابق شود؟

- او چند بازی است که خوب کار می‌کند و بازی قبل هم روی هر دو گل تاثیرگذار بود.

 

* شریفات هم راه افتاده؟

- اسماعیل شریفات یک مقدار مصدومیت اذیتش کرد ولی در اکثر بازی ها به خصوص بازی با پدیده عالی بود و به روزهای اوجش برگشته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: