کد خبر: ۷۰۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۴
هرچند هافبک جوان استقلال در این هفته ها به بازی گرفته نشده است اما او با تلاش و با انگیزه بالا تمرینات خود را پیگیری می کند تا بتواند خود را به ترکیب اصلی تیمش برساند.
تلاش پدیده استقلال برای حضور در ترکیب ثابتبه گزارش خبرداغ ، محسن کریمی که در اواسط نیم فصل اول به ترکیب استقلال اضافه شد و نمایش خوبی هم از خود نشان داد، در این روزها به دلایلی نامشخص اصلا به بازی گرفته نمی شود و البته بازیکنان جانشین او هم آنقدر خوب کار کرده اند که نمی شود به سرمربی جوان آبی ها بابت این تصمیم چندان خرده گرفت.


کریمی در این روزها در بهترین فرم ممکن تمرینات خود را پیگیری می کند و امیدوار است در بازی با التعاون به بازی گرفته شود و بتواند توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن نشان بدهد. 


کریمی در بازی هایی که در ترکیب استقلال قرار گرفته است به خوبی موفق شد جواب اعتماد منصوریان را بدهد و حالا کاملا آماده است تا بتواند خودی در بین جوان های تیمش نشان دهد و ثابت کند نمی توان از نام او به سادگی گذشت. 

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: