کد خبر: ۷۰۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۸
لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس مالی:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از کشورها نمی خواهند به نیازهای واقعی کشورهای اسلامی توجه کنند و در فضای دیگری به سر می برند.
برخی کشورها نمی‌خواهند به نیازهای واقعی جوامع اسلامی توجه کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  علی لاریجانی امروز (چهارشنبه ۴ اسفندماه) در دیدار با ایساکا سیدیبه رئیس مجلس مالی اظهار داشت: کشور مالی همیشه یک کشور دوست بوده است و ما بر روی دوستی شما همیشه حساب کرده ایم.

وی تصریح کرد: آنچه در میان کشورها اهمیت دارد روابط انسانی و برادرانه است و امیدواریم که همه کشورها در این راه گام بردارند.

لاریجانی همچنین از رئیس مجلس مالی به دلیل برگزاری شایسته اجلاس بین المجالس تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این دیدار رئیس مجلس مالی ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران گفت: ما اعتقاد و اعتماد زیادی به جمهوری اسلامی ایران داریم و همیشه کشور ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند و موثر می شناسیم.

وی افزود: در مورد اجلاس بین المجالس هم که بدان اشاره داشتید باید بگویم که ما با مشکلات فراوانی روبرو بودیم و حضور شما در این اجلاس بسیاری از مسائل ما را مرتفع کرد.

گفتنی است در ادامه دیدار های رئیس مجلس شورای اسلامی دیدارهایی با چند تن از نمایندگان مجلس غنا انجام شد.

نمایندگان این کشور ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین اظهار داشتند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند و سیاست های ایران را در این زمینه حمایت خواهند کرد آنان همچنین از تمامی کشورهای اسلامی و عربی خواستند که با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: