کد خبر: ۷۰۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۳۶
نماینده مردم تهران:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس اعلام اداره قوانین مجلس اخذ گواهینامه رانندگی نیازمند داشتن کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست.

اخذ گواهینامه نیازمند داشتن کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیستبه گزارش خبرداغ ،الیاس حضرتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی استعلامی که از آقای دکتر امیدوار رضایی معاونت قوانین مجلس درباره اجرایی شدن عدم الزام پایان خدمت برای اخذ گواهینامه رانندگی از سوی جانشین فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده بود من از آقای امیدوار رضایی درخواست کردم پاسخ این استعلام را به فوریت بدهند.

وی افزود:‌ امروز اداره قوانین مجلس پاسخ روشن و شفافی برای رفع ابهام و حل نهایی این مسئله ارائه کرد و صراحتا گفت که اخذ گواهینامه رانندگی داشتن کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: