کد خبر: ۷۰۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۸
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با رد تمام شایعات موجود پیرامون این حزب گفت: حزب اعتدال و توسعه به ائتلاف های سال های ۹۲ و ۹۴ پایبند است.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: به ائتلاف های سال های ۹۲ و ۹۴ پایبندیمبه گزارش خبرداغ ، اسماعیل شجاعی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با اصلاحات نیوز با اشاره به برخی شایعات ایجاد شده در اطراف این حزب و گمانه زنی های مطرح شده پیرامون پایبندی یا عدم پایبندی حزب نامبرده به ائتلاف سال ۹۲ اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه به طور رسمی اعلام میدارد که به طور کامل بر ائتلافی که در انتخابات سال ۹۲ با اصلاح طلبان شکل گرفت و در سال ۹۴ نیز ادامه یافت، پایبند است.
 
وی ادامه داد: حزب اعتدال و توسعه زین پس تلاش میکند ائتلاف موجود با اصلاح طلبان کشور را تقویت کند و موانع و مشکلات احتمالی موجود بر سر کار را از پیشه رو بردارد تا این ائتلاف بتواند مثال ۲ انتخابات گذشته با قدرت به کار خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ ادامه دهد.
 
شجاعی در خاتمه بیان کرد: علی جنتی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون کانونها و سازمان های حزب اعتدال و توسعه به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری این حزب، انتخاب شده است.
 
لازم به ذکر است، در سال ۹۲ حزب اعتدال و توسعه به عنوان حزب نزدیک به دولت تدبیر و امید و شخص حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با همکاری و ائتلاف با اصلاح طلبان توانست پیروز انتخابات ریاست جمهوی حساس آن سال شود و در سال ۹۴ نیز این ائتلاف ادامه یافت و نتایجی چون پیروزی ۳۰ بر ۰ لیست امید در تهران را در پی داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: