کد خبر: ۷۰۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
نمایندگان مردم در خانه ملت بانک مرکزی را مکلف به پرداخت سهم ۱۴.۵ درصد شرکت نفت از کل صادرات نفت کردند.
بانک مرکزی ملکف به پرداخت سهم سه درصدی مناطق نفت‌خیز و کمتر توسعه یافته از صادرات نفت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور، با بند الف تبصره ۱ این لایحه با ۱۱۹ رأی موافق، ۲۹ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس بند الف تبصره ۱ لایحه مذکور؛ بانک مرکزی مکلف است در طول سال و متناسب با وصول  منابع، بلافاصله نسبت به واریز این وجوه و سهم چهارده و نیم درصد(۵/۱۴%) شرکت ملی نفت ایران از کل صادرات نفت و میعانات گازی(معاف از تقسیم سود سهام دولت) و همچنین سهم سه درصد(۳%) مناطق نفت‌خیز، گازخیز و کمتر توسعه‌یافته موضوع ردیف درآمدی ۲۱۰۱۰۹ جدول شماره(۵) این قانون اقدام نماید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: