کد خبر: ۷۰۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۱
رهبر انقلاب:
رهبر انقلاب گفت: متأسفانه توطئه‌های دشمن، توانسته است با بهره‌گیری از غفلت برخی دولتها، جنگهای داخلی را بر ملت‌ها تحمیل کند.
قصه پرغصه فلسطین هر انسان حق طلب را می‌آزارد/هیچ‌کس نباید انتظار ویژه‌ای در قبال کمک به مقاومت داشته باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای در ابتدای سخنان خود در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در سالن اجلاس سران  با اشاره به سالروز شهادت مالکوم ایکس رهبر مسلمانان آمریکا، از حضار تقاضا کرد برای او سوره حمدی قرائت شود.

ایشان بیان کردند: قصه پرغصه فلسطین و اندوه جانکاه مظلومیت این ملت مقاوم،حقیقتاً هر انسان آزادی‌خواه و حق‌طلب را می‌آزارد و درد و رنجی انبوه بر دل می‌نشاند.

رهبر انقلاب ادامه دادند: متأسفانه توطئه‌های دشمن، توانسته است با بهره‌گیری از غفلت برخی دولتها، جنگهای داخلی را بر ملت‌ها تحمیل کند.

ایشان ابراز کردند: در هیچ برهه‌ای از تاریخ، هیچ‌یک از ملت‌های جهان با چنین اقدامی ظالمانه مواجه نبوده‌اند.

آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه هرگز نباید از اهمیت حمایت سیاسی از مردم فلسطین غافل بود، اظهار کردند: ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه با هر سلیقه و روش، اما می‌توانند در یک هدف گردهم آیند و آن تلاش برای آزادی فلسطین است.

ایشان افزودند: با پدیدار شدن نشانه های افول رژیم صهیونیستی و ضعف آمریکا، فضای جهانی به سمت مقابله با رژیم صهیونیستی میل می‌کند.

مقام معظم رهبری تاکید کردند: باوجود اختلافاتی که کشورهای اسلامی با یکدیگر دارند لیکن همچنان عنوان فلسطین می‌تواند و باید، محور وحدت همه آنان باشد.

رهبر انقلاب با بیان اینکه این روزها مراکز معلوم الحال، «مقاومت» را مورد سؤال قرار می‌دهند، ادامه دادند: در پاسخ باید گفت درست است که مقاومت هنوز نتوانسته به هدف غائی خود یعنی آزادی کل فلسطین دست یابد، لکن مقاومت توانسته مسئله فلسطین را زنده نگه دارد و مانع اساسی در برابر پروژه‌های صهیونیستی باشد.

ایشان خطاب به ملت فلسطین گفت: فلسطینیان، به خصوص گروه‌های مقاومت باید قدر جایگاه ارزشمند خود را بدانند و به اختلافات ورود نکنند.

آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: کشورهای اسلامی و عربی و همه جریان‌های اسلامی و ملی، موظفند در خدمت آرمان فلسطین قرار گیرند.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: حمایت از مقاومت وظیفه همه ما است و هیچ‌کس حق ندارد در برابر کمک، از آنان انتظار ویژه‌ای داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: