کد خبر: ۷۰۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۸۷۱
واژگونی مینی بوس حامل معلمان اداره آموزش و پرورش منطقه سیلوانا در مسیر جاده بند- سیلوانا ۸ مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،شهرام مصطفوی مدیر آموزش و پرورش سیلوانا در خصوص این حادثه به خبرنگاران گفت: عصر دوشنبه مینی بوس حامل معلمان مجتمع حجاب و دبیرستان شهدای زیوه در مسیر بخش سیلوانای ارومیه و در نزدیکی روستای پیرهادی دچار حادثه شده است.

وی افزود:در این حادثه ۵ تن از معلمان زخمی شده که به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند و خوشبختانه شدت جراحات شان زیاد نیست.

مدیر آموزش و پرورش سیلوانا اضافه کرد: علت این حادثه در حال بررسی است.

باقر بهرامی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی در مورد این حادثه گفت: در ساعت حدود ۱۴:۴۶ دوشنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۵ مینی بوس حامل مسافرین در محور ارومیه راژان واژگون می گردد که بلافاصله آمبولانسهای فوریتهای پزشکی به محل اعزام می گردند و از ۸ نفر مصدوم ۳ نفر به بیمارستان امام رضا(ع) و ۵ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: