کد خبر: ۷۰۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
نیمه نخست دیدار الاهلی امارات و استقلال تهران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست یک گله این تیم به پایان رسید.
شکست یک بر صفر استقلال مقابل الاهلی در نیمه نخستبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال استقلال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از گروه A از ساعت 19:45 مهمان تیم فوتبال الاهلی امارات بود که این دیدار در نیمه نخست با شکست یک گله آبی‌ها به پایان رسید.

 

استقلال در این دیدار عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و توانست مقابل حملات پرتعداد ستارگان تیم فوتبال الاهلی مقاومت کند و دروازه‌اش بسته بماند البته آبی‌پوشان استقلال در این دیدار یکی دو فرصت نصفه و نیمه هم برای باز کردن دروازه حریف به دست آوردند.

 

در یکی از همین فرصت‌هایی که الاهلی به دست آورد، در دقیقه 10 احمد خلیل با استفاده از یک ضربه ایستگاهی قصد داشت دروازه استقلال را باز کند اما شوت زیبای این بازیکن با مهار زیباتر مهدی رحمتی مواجه شد و توپ به کرنر رفت.

 

در فرصتی دیگر روی اشتباهی که مدافعان استقلال انجام دادند دیور فرصت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال به دست آورد اما ضربه این مهاجم سنگالی به بیرون رفت.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: