کد خبر: ۷۰۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۲
دادستان کل کشور با بیان این که آیت الله هاشمی در پیدایش، تداوم و استمرار انقلاب زحمت زیادی کشید، گفت: هاشمی زجرهای زیادی در راه انقلاب کشید و با زجرهایش برای انقلاب سرمایه گذاری کرد.
روایت دادستان کل کشور از آیت‌الله هاشمیحجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری در خصوص جایگاه و نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: خدا رحمت کند مرحوم آیت الله هاشمی را، ایشان از استوانه های انقلاب و از کسانی بودند که هم در پیدایش انقلاب و هم در تداوم و استمرار انقلاب زحمت زیادی کشیدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  جماران، رئیس دادگاه ویژه روحانیت ضمن بیان این که نقش ایشان در پیروزی و استمرار انقلاب نقش بسیار بی بدیلی بود، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند ایشان در طول انقلاب زجر های زیادی کشیدند و و با زجرهایشان برای انقلاب و نظام سرمایه گذاری کردند.

وی افزود: امیدوایم که ثمرات انقلاب و آثار ارزشمندی که انقلاب اسلامی دارد و اجر و پاداشی که خداوند متعال به همه مجاهدین فی سبیل الله داده به ایشان هم عنایت کند و انشاالله روحشان با اولیای خدا محشور شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: