وزیر دفاع با بیان اینکه در مواردی که به دلایل منطقی نمیتوانیم نیاز متقاضی را بر طرف کنیم باید با احترام و خوش رویی و محبت وی را قانع نمائیم افزود: این رویکرد مانع از ایجاد نارضایتی و سردر گمی آنان خواهد شد.
سردار دهقان بهرهبرداری از آخرین دانشها و فناوریهای روز دنیا برای پاسخگویی به مردم را از الزامات این مهم بر شمرد و گفت: باید به شکلی مدیریت کنیم که فرد با کمترین مراجعه فیزیکی بتواند پاسخ درخواستها و نیازهای خود را دریافت کند.
وزیر دفاع با اشاره به اینکه عدالت به این معنا است که هر ذی حقی به حقش برسد و حق به حقدار برسد تصریح کرد: رعایت عدالت و پرهیز از پارتی بازی و تبعیض از عوامل ایجاد رضایتمندی در مردم به شمار میرود و اصولاً ایجاد سلامت اداری و از بین بردن فساد و تبعیض در همه زمینهها یکی از اهداف انقلاب اسلامی و از آرمانهای رهبران آن بوده است.
سردار دهقان در پایان با قدردانی و تشکر از فعالان حوزه ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که با اخلاق حسنه و سعه صدر در حل مشکلات کارکنان نیروهای مسلح و مردم و پاسخگویی به نیاز آنان گام برمیدارند اظهار داشت: به فرمایش حضرت امام موسی کاظم(ع) کسانی که برای برآوردن نیاز های مردمی تلاش میکنند در روز قیامت در امن و امان به سر می برند و ما از خداوند می خواهیم همه ما را شامل این حدیث شریف قرار دهد.