کد خبر: ۷۰۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم‌گیری این فراکسیون درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه مجمع عمومی چهارشنبه هفته گذشته، از برگزاری جلسه هیات رییسه این فراکسیون به‌منظور بررسی ابعاد مختلف لایحه بودجه سال ٩٦ کل کشور خبر داد.
برگزاری نشست هیات رییسه فراکسیون امید با موضوع لایحه بودجه و استیضاح آخوندیبه گزارش خبرداغ ، بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست هیات رییسه فراکسیون امید پیش از نشست علنی فردا صبح مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در این جلسه درباره ابعاد مختلف لایحه بودجه سال ٩٦ کل‌کشور بحث و گفت‌وگو خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در این جلسه مطرح نخواهد شد، خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته در این باره به تصمیم نهایی رسیدیم که با این استیضاح مخالفت کنیم، طبیعتاً لزومی به بررسی مجدد موضوع نیست؛ با این حال احتمالاً در این مورد نیز صحبت خواهیم کرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: همچنین بررسی اخبار مختلف و آخرین رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دستور کار جلسه فردا صبح هیات رییسه فراکسیون امید خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: