کد خبر: ۷۰۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۷
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدواریم مشکلات مالی زودتر حل شود.
برای رسیدن به پرسپولیس تمام بازی‌ها را باید ببریمبه گزارش خبرداغ ، سعید آقایی درباره وضعیت تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط تیمی مان خیلی خوب است و بازی مان به تعویق افتاد که البته بهتر شد زیرا تیم ما روی زمین بازی می کند و اگر قرار بود در آن زمین خراب بازی کنیم شاید به مشکل می خوردیم و حالا هم باید منتظر بمانیم تا بازی برگزار شود.

 

وی در ادامه افزود: از نظر تیم فرم خیلی خوبی داریم و همه نفرات با انگیزه هستند تا اختلاف مان با پرسپولیس همان 6 امتیاز بماند و برای رسیدن به این هدف حتما باید در بازی با سیاه جامگان به سه امتیاز برسیم.

 

آقایی در پاسخ به این سوال که یا بازی اخیر پرسپولیس و آن پنالتی بارسایی را دیده است گفت: بازی را ندیدم اما پنالتی شان را دیدم و به نظرم باید در آن صحنه پنالتی آنها تکرار می شد. البته تمرکز ما روی کار خودمان است و کاری به دیگر تیم ها نداریم.

 

وی درباره این موضوع که آیا خودش هم حاضر است پنالتی را به سبک رضائیان و طارمی بزند گفت: نه، من استرس این کار را بالا می دانم و ترجیح می دهم اگر قرار باشد پنالتی بزنم به آن شکل نباشد.

 

آقایی در پایان گفت: همه تلاش ما بر این است که فرم خوبمان را حفظ کنیم و فقط مشکلات مالی ما را کمی آزار می دهد که البته در این زمینه آقای آجورلو مقصر نیست و مجبور بود هزینه زیادی برای پرداخت بدهی ها کند و امیدوارم زودتر این مشکلات حل شود.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: