کد خبر: ۷۰۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دونالد ترامپ اکنون توهم دارد و ضرورتی ندارد که بخواهیم روی رفتارهای او محاسبه داشته باشیم.
باهنر: ترامپ متوهم استبه گزارش خبرداغ ، محمدرضاباهنر در گفتگو با ایلنا ،  درباره اینکه به نظر می‌رسد با وجود ترامپ ضرورت روی کار آمدن یک چهره فراجناحی و به دور از افراط و تفریط بیش از گذشته احساس می‌شود نظر شما در این مورد چیست، گفت: اکنون بر روی رفتارهای آقای ترامپ نمی‌توانیم حساب کنیم، حداقل از دوران ریاست جمهوری آقای ترامپ باید ۶ ماه بگذرد تا او خود را در آمریکا پیدا کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رییس جمهور امریکا هنوز به امور مسلط نیست و تجربه ندارد، بیان‌کرد: ترامپ حرف‌هایی می‌زند که مجبور است بعدا پس بگیرد، بنابراین تا بخواهد خود را در امریکا پیدا کند زمان می‌برد و پس از آن تازه باید جایگاه آمریکا را در جهان پیدا کند.

باهنر تاکید کرد: دونالد ترامپ اکنون توهم دارد و ضرورتی ندارد که بخواهیم روی رفتارهای او برای خودمان ارزیابی داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: