کد خبر: ۷۰۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۷
پیشکسوت پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل سپاهان کری جالبی برای رقبا خواند.
برخی استقلالی‌ها هر چه لایق خودشان است را به من گفتند/ از بس صدر جدول را نگاه کردم گردنم درد گرفتبه گزارش خبرداغ ، مهرداد میناوند که برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به آزادی رفته بود، بعد از پیروزی تیم سابقش در جمع خبرنگاران ابتدا به فحاشی استقلالی‌ها در صفحه مجازی‌اش اشاره کرد و گفت: همه استقلالی‌ها اینطور نیستند اما برخی هر چه سزاوار خودشان بود در فضای مجازی به من گفتند.

 

وی افزود: امروز پرسپولیس در حالی به برتری رسید که توانسته بود خودش را بعد از داربی جمع‌وجور کند. من خودم بازیکن و مربی بوده‌ام و می‌دانم جمع و جور کردن تیم بعد از شکست در داربی به لحاظ روحی بسیار سخت است.

 

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: سپاهان بعد از دریافت گل بازی را باز کرد و به گل هم رسید اما در حالی که هجومی بازی می‌کردند نتوانستند به گل برسند.

 

میناوند درباره ضربه پنالتی اول پرسپولیس که به سبک سوارس و مسی زده شد، گفت: این کار خیلی جرأت می‌خواهد. به علی کریمی که در کنارم نشسته بود گفتم فکر می‌کردم رضاییان چیپ بزند و طوری زد که گفتم خراب کرد اما به طارمی پاس داد و گل شد. خدا رو شکر امروز بازیکنان شادمان کردند. باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و خودمان را قهرمان ندانیم. هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و تا آخرین لحظه باید جنگید.

 

وی افزود: گردنم درد گرفت چون آنقدر صدر را نگاه کرده‌ام به این روز افتادم. صدر دیگر بسته شده است و بهتر است از اتوبان دیگری بالا بیایند.

 

میناوند در پایان در واکنش به انتقاد از طارمی گفت: مخالف این هستم که طارمی نمی‌تواند گل بزند او امسال ۱۱ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدامش پنالتی نبوده است. به هر حال فراز و نشیب برای بهترین بازیکنان هم اتفاق می‌افتد اما با هر گلی که طارمی به ثمر می‌رساند ۵ سال جوان می‌شوم.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: