کد خبر: ۷۰۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۲
استقلال موفق شد با یک گل تیم ذوب‌آهن را در نیمه نخست شکست دهد.
پیروزی استقلال برابر ذوب‌آهن در نیمه نخستبه گزارش خبرداغ ، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

 

در بیست دقیقه آغازین این نیمه بازی، توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود ولی در ایجاد موقعیت تیم ذوب‌آهن موفق‌تر عمل کرد و یک بار بنگستون با ضربه سر تیر دروازه استقلال را به لرزه در آورد و یکبار هم در دقیقه ۱۷ ذوب‌آهنی‌ها با وجود موقعیت مناسب، نتوانستند از سد حسینی بگذرند و دروازه‌بان جوان استقلال با خروج به موقع از دروازه مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

 

با این‌حال استقلالی‌ها بعد از بیست دقیقه رو به جلو بازی کردند و در دقیقه ۲۵ روی ارسال دیدنی خسرو حسیدری و ضربه سر فرشید اسماعیلی، آبی‌ها به گل نخست دست یافتند. آنها دو دقیقه بعد از این گل می‌توانستند به گل دوم برسند اما شوت فنی کاوه رضایی را مظاهری به کرنر فرستاد.

 

در ادامه این دیدار بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و هر دو تیم فرصت‌های نصفه و نیمه‌ای هم داشتند ولی در نتیجه اثری نداشت تا نیمه اول را استقلال ببرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: