کد خبر: ۷۰۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۵
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:
مقدمات تشکیل کانون پیشکسوتان سازمان قضایی نیروهای مسلح با دستور و حمایت رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح فراهم شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در نشستی با جمعی از بازنشستگان بر لزوم وجود تشکیلاتی برای ساماندهی امور بازنشستگان تاکید کرد و افزود: باید تشکیلاتی داشته باشیم و هر چند وقت یک بار اعضا دور هم جمع شوند و در سازمان قضایی به‌حمدالله کلید آن زده شده و همکاران تلاش کنند تا کانون بازنشستگان سازمان تشکیل شود. 

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بازنشستگان سرمایه‌های سازمان هستند و از تجربیات آنها باید به خوبی استفاده کنیم. 

او تصریح کرد: انسان هیچگاه بازنشسته نمی‌شود و تا آخرین لحظه عمر در تلاش و کوشش برای ارتقا دانسته‌های خویش است.

این مقام عالی قضایی تاکید کرد: بازنشسته‌ها دارای تجربیات ارزشمند هستند و قدر آنها را باید دانست. 

بهرامی گفت: مسئولان اجرایی و قضایی کشور باید از این سرمایه در کشور استفاده کنند نه اینکه به محض بازنشستگی، فرد از مجموعه کاملاً جدا شده و دیگر کاری با وی نداشته باشیم. 

او گفت: ما امروز در انتقال تجربیات ضعیف هستیم و به محض اینکه یک نیرو متخصص ما بازنشسته می‌شود در جایگزینی او مشکل داریم که چگونه خلاء آن را پر کنیم.

بهرامی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها در کانون پیشکسوتان سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: این ظرفیت‌ها اولا باید تعریف و بعد اولویت‌بندی شود تا بتوانیم کارها را یک به یک جلو ببریم.

در ادامه این جلسه، امیر رضایی یکی از بازنشسته‌های سازمان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مسئولان سازمان برای تشکیل کانون بازنشستگان گفت: همه بازنشستگان به نوعی علاقه‌مند هستند که این تشکل به‌وجود بیاید حداقل اینکه هر چند گاهی دوستان می‌توانند دور هم جمع شوند و تجدید خاطره کنند.

او گفت: بستر تشکیل کانون بازنشستگان سازمان آرام آرام و خیلی خوب در ظرف زمانی کوتاه آماده شده و اگر بتوانیم مدل‌های خوب را مطالعه و از ظرفیت تشکل‌های مشابه و همسو استفاده کنیم، مناسب است. 

رضایی افزود: ما ظرفیت بسیار خوبی از نخبگان در سازمان داریم که هر کجا رفتند منشأ اثر بودند با چیزهایی که از سازمان آموختند و فضایی که ایجاد می‌شود، می‌توان از آنها استفاده بهینه کرد. 

سپس مهدی کوکبی یکی دیگر از بازنشستگان از آماده شدن پیش‌نویس اساسنامه تشکیل کانون پیشکسوتان سازمان خبر داد و گفت: این پیش‌نویس با مطالعه اساسنامه ۱۰ الی ۱۵ کانون و تحقیق از ۲ الی ۳ کانون مختلف، تدوین شده تا در نهایت به تصویب مجمع برسد و بعد از طریق وزارت کشور و سازمان ثبت شرکت ها به رسمیت شناخته شود.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ما بحث اطلاع رسانی بوده که از طریق سامانه پیامکی سازمان در شرف تاسیس بودن کانون به تمامی بازنشستگانی که اسامی آنها موجود بوده است، اطلاع‌رسانی کردیم و از طریق سامانه اتوماسیون اداری نیز به کلیه همکاران شاغل به منظور جمع‌آوری نظرات آنها اطلاع‌رسانی صورت گرفته و کانال تلگرامی نیز راه‌اندازی شده است.

رییس اداره روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح در این جلسه از برنامه‌ریزی به منظور خدمت‌رسانی مناسب به بازنشستگان خبر داد و افزود: در برنامه‌های سال ۱۳۹۶ حوزه ریاست و روابط عمومی برگزاری جشنواره تجلیل از پیشکسوتان سازمان در سراسر کشور پیش‌بینی شده است.

مجید ابوالحسنی انتقال تجربیات کارکنان بازنشسته به نسل جدید را از اهداف مهم حوزه ریاست و روابط عمومی در حوزه بازنشستگان برشمرد.

رییس اداره روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح در این جلسه از برنامه‌ریزی به منظور خدمت‌رسانی مناسب به بازنشستگان خبر داد و افزود: در برنامه‌های سال ۱۳۹۶ حوزه ریاست و روابط عمومی برگزاری جشنواره تجلیل از پیشکسوتان سازمان در سراسر کشور پیش‌بینی شده است.

ابوالحسنی تقویت ارتباط سازمان با بازنشستگان را از دیگر اهداف در این حوزه برشمرد و افزود: فهرستی از بازنشستگان توسط اعضای هیات موسس کانون بازنشستگان تهیه و از طریق سامانه پیامکی سازمان، اطلاع‌رسانی لازم در خصوص تشکیل کانون و معرفی سایر بازنشستگان صورت گرفته است.

او بیان کرد: از سوی دیگر طراحی زیرپرتال بازنشستگان در سال آتی نیز در برنامه‌های حوزه ریاست پیش‌بینی شده تا از این طریق ضمن برقراری ارتباط با بازنشستگان بخشی از خدمات قابل ارائه به آنان به صورت به روز ارائه شود.

ابوالحسنی تصریح کرد: اداره روابط عمومی در سال جدید صفحاتی را در نشریه همراه به موضوع بازنشستگان اختصاص خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: