کد خبر: ۷۰۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
عضو موتلفه اسلامی
خاموشی گفت: وحدت و انسجام ملی در کشور ما با محوریت مقام معظم رهبری شکل خواهد گرفت و همه گروه‌ها و دسته‌های سیاسی اگر براساس باور خود و با اعتقاد حول رهبری وحدت کنند شاهد وحدت خواهیم بود و به این آرزوی دیرینه دست پیدا خواهیم کرد.
انسجام ملی با وحدت حول رهبر انقلاب صورت می‌گیردبه گزارش خبرداغ،عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با ایلنا در خصوص دغدغه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بر همدلی و لزوم وحدت و انسجام در تمام ارکان کشور گفت: ما در کشور یک انرژی مخفی داریم که همیشه در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی به میدان آمده و با قدرت در مقابل تمام آنها ایستاده است و آن انرژی مردم است.

علی نقی خاموشی ادامه داد: امروز نیز ماباید از تمام ظرفیت کشور در احزاب و دسته‌بندی‌های سیاسی استفاده کنیم و آنها را در یک مسیر قرار دهیم و آن مسیر انقلاب اسلامی و شکوفایی کشور است.

وی تصریح کرد: وحدت و انسجام ملی در کشور ما با محوریت مقام معظم رهبری شکل خواهد گرفت و همه گروه‌ها و دسته‌های سیاسی اگر براساس باور خود و با اعتقاد حول رهبری وحدت کنند شاهد وحدت خواهیم بود و به این آرزوی دیرینه دست پیدا خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: