کد خبر: ۷۰۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۴۷۶
معاون فرماندار رودان گفت: بر اثر طغیان رودخانه‌ها و بسته شدن برخی مسیرهای ارتباطی در بخش مرکزی و شهر رودان ٤ نفر از شهروندان در حاشیه رودخانه و در نزدیکی محله چاه تمر گرفتار سیلاب شدند که با کمک نیروهای مردمی و امدادی نجات یافتند.
نجات ٤ نفر در رودان/ تلاش نیروهای امدادی برای نجات ٨ نفر دیگر ادامه دارد به گزارش خبرداغ ، «کوروش نیک‌طبع» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این ٤ نفر در مسیر باغات شهر رودان گرفتار طغیان رودخانه‌ها شدند که توسط نیروهای مردمی و امدادی  نجات پیدا کردند. 

وی تصریح کرد: هم‌چنین بر اثر طغیان رودخانه‌ها و بسته شدن مسیرهای ارتباطی محلی بین باغات، ٨ نفر از شهروندان در روستای گشوییه بخش بیکاه گرفتار سیلاب شدند که تلاش نیروهای امدادی و مردمی برای نجات این افراد ادامه دارد. 

معاون فرماندار رودان هم‌چنین از بازگشایی مسیر بخش رودخانه به مرکز شهرستان رودان خبر داد و گفت: مسیر ارتباطی بخش رودخانه به مرکز شهرستان که تا پیش از ظهر امروز مسدود شده بود بازگشایی شد و مشکلی برای تردد و رفت و آمد شهروندان وجود ندارد. 

نیک‌طبع افزود: هم‌اکنون به جز راه ارتباطی چند روستا در مرکز دهستان مسافر آباد بخش رودخانه دیگر مسیرهای ارتباطی باز است و شهروندان مشکلی در زمینه رفت و آمد ندارند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: