کد خبر: ۷۰۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۲۸۹
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به منظور ادای توضیح و پوزش جهت مصاحبه‌اش علیه مربی تراکتورسازی با وی تماس گرفت.
تماس تلفنی کاپیتان پرسپولیس با مربی سابق تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ ، سید جلال حسینی با رحمان رضایی مربی سابق تیم تراکتورسازی تماس گرفت و ضمن ادای توضیحاتی بابت مصاحبه‌اش در خصوص وی، از او پوزش خواست.

 

کاپیتان سرخ پوشان که بعد از اتمام دربی از حضور رحمان رضایی در برنامه زنده تلویزیونی قبل از دربی بعنوان پیشکسوت پرسپولیس انتقاد کرده بود و او را مربی تراکتورسازی دانست، روز گذشته با رحمان رضایی تماس گرفت و بابت این مصاحبه توضیحاتی به او داد و در نهایت از مربی سابق تراکتورسازی پوزش طلبید.

 

گویا برخی از گفته‌های رضایی در این برنامه غیر واقعی به حسینی رسیده بود و حسینی بعد از آنکه شخصا گفته‌های رضایی را شنید، با وی تماس گرفت و توضیحات لازم را داد. 

 

رحمان رضایی بعنوان یکی از کارشناس دربی ۸۴ در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی حضور یافته بود و صحبت هایی در خصوص این بازی انجام داده بود. 

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: