کد خبر: ۷۰۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۱۶۶
رییس مجلس شورای اسلامی از دوشیفته شدن نشست علنی امروز مجلس به‌منظور ادامه رسیدگی به ایرادهای شورای نگهبان در برنامه ششم توسعه خبر داد.
مجلس دوشیفته شد / نشست علنی نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴ برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در دقایق پایانی نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس با اشاره به این‌که رسیدگی به ایرادهای شورای نگهبان در برنامه ششم توسعه در این جلسه به پایان نمی‌رسد، اعلام کرد: لازم است نشست علنی نوبت بعدازظهر نیز به‌منظور ادامه رسیدگی به ایرادهای شورای نگهبان در برنامه ششم توسعه تشکیل شود.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به اتمام نشست نوبت صبح در ساعت ۱۲ و زمانی که نمایندگان برای اقامه نماز و صرف ناهار نیاز دارند، نوبت بعد از ظهر راس ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: