کد خبر: ۷۰۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۱۵
مدیران پرسپولیس راضی اند؛
از آنجایی که تلاش مدیران باشگاه برای محروم نشدن دو بازیکن پرسپولیس به نتیجه رسیده بود، آنها به یک جلسه محرومیت کاپیتان تیم راضی بودند.
چرا سید جلال ناراضی است؛ فیلم کتک کاری مسلمان و طارمی در دست مسئولانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بلافاصله پس از اعلام محرومیت یک جلسه ای سید جلال حسینی به دلیل اتفاقات پایان دربی تهران، کاپیتان پرسپولیس ضمن اعلام این خبر که شکایت می کند، از باشگاه انتقاد کرد و پرسید چرا در حالی که سر پرسپولیس بریده می شود باشگاه سکوت می کند اما گویا سکوت مجموعه سرخ ماجرایی دارد!

 

آنطور که رادنیوز نوشته، باشگاه پرسپولیس با توجه به درگیری و بزن بزن محسن مسلمان و مهدی طارمی که دم تونل ورزشگاه کتک کاری کردند و فیلمش به دست مسئولان کمیته انضباطی رسیده بود، برای جلوگیری از محرویمت این دو بازیکن رایزنی کردند و تقریبا راضی شدند محرومیت های بازیکنان آنها در همان حد حکم یک جلسه ای سیدجلال باشد.

 

شایعه شده کاپیتان پرسپولیس هم این موضوع را می داند و به شدت هم از جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه که دیروز اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس رفتار زننده ای داشتند که در شان تاریخ پرسپولیس نبود، شاکی است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: