کد خبر: ۷۰۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۹
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مدارس برخی از شهرستان لرستان به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شدند.
مدارس برخی شهرهای لرستان هم تعطیل شدبه گزارش خبرداغ،خدانظر دریکوند امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به درخواست برخی از فرمانداران و تایید مدیریت بحران استان به بارش شدید برف و برودت هوا، قطع برق و مسدود شدن راه‌های ارتباطی تمام مدارس شهرهای بروجرد، الشتر و نورآباد و بخش‌های کاکاوند، زاغه، بیرانشهر، اشترینان در سری صبح تعطیل است و در شهرهای خرم آباد، ازنا، دورود و بخش های سیلاخور، پاپی، ویسیان هم کلیه مدارس ابتدایی در سری صبح تعطیل و مدارس دوره های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز می شوند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت بحران استان، طرح تعطیلی مدارس با درخواست فرمانداران و بخشداران و تایید ستاد مدیریت وبحران توسط آموزش و پرورش نهایی و اعلام می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: