کد خبر: ۷۰۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
کارشناس داوری فوتبال کشورمان عملکرد تیم داوری دربی 84 را خوب ارزیابی کرد.
به گزارش خبرداغ ، گل دوم پرسپولیس مشکوک بود/ داور به خوبی بازی را مدیریت کرد«ابوطالب طاهریان» کارشناس مسائل داوری فوتبال کشورمان در خصوص نحوه قضاوت علیرضا فغانی در شهرآورد هشتاد و چهارم به جام نیوز گفت: داور در نیمه اول از اختیارات خود برای اداره بازی و استفاده نکردن از کارت‌های بیشتر به نحو احسن بهره برد. ضمن اینکه کمک‌ها هم به درستی وظیفه خود را انجام دادند.

 

وی در ادامه افزود: نیمه دوم  بازی ساده و بدون دردسری برای داور بود وتا دقیقه ۹۰ همه چیز به خوبی پیش رفت.

 

ایشان در خصوص درگیری بازیکنان در پایان بازی گفت: شیطنت آقایان رحمتی و حسینی زیبایی بازی را تحت الشعاع قرار داد و داور به درستی از کارت های رنگی خود استفاده کرد.ضمن اینکه خونسروی داور باعث شد که عصبانیت بازیکنان در دقایق پایانی بر وی ‌چیره نشود و آقای فغانی در کمال آرامش تا پایان ماجرا به کار خود ادامه داد.

 

کمک داور بین المللی سابق فوتبال در خصوص گل مشکوک شاگردان برانکو تصریح کرد: گل دوم پرسپولیس باید مورد کارشناسی بیشتری قرار بگیرد و در این مورد نیاز به بازبینی دقیق فیلم می باشد چرا که به نظر می رسید جلال حسینی هنگام سر زدن، بازیکن مدافع استقلال را شارژ کرده است.

 

«ابوطالب طاهریان» در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که پیش بینی میشد داور با آمادگی جسمانی بالا و دوندگی خوب قضاوت بدون نقصی را به همراه کمک‌هایش انجام داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: