کد خبر: ۷۰۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۱۸۶
مطهری در پاسخ به تذکر نماینده سیرجان:
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با انتقاد از عدم توزیع دارو در مناطق محروم خواستار تشکیل هیأتی برای رسیدگی به این معضل در مجلس شد.
دولت برای حل اختلاف وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه اقدام کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  شهباز حسن پور بیگلری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزرای کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی، بهداشت و درمان و هیأت رئیسه مجلس، گفت: انتظار است با توجه به اهمیت جان انسان ها برای کلاف سردرگم ایجاد شده در وضعیت درمانی شهرهای محروم فکری شود و در این راستا هیأت رئیسه مجلس مأموریت رسیدگی به این موضوع را به کمیسیون بهداشت بدهد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه طی یک ماه گذشته بین هیچ بیمارستانی در شهرهای محروم دارو و تجهیزات دارویی توزیع نشده است و پزشکان، پرستاران و پرسنل از نوروز امسال حقوق مشخص شده برای آنها در بیمه سلامت را دریافت نکرده اند که این نشان از بی تعهدی بیمه سلامت به وظایفش است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از هیأت رئیسه مجلس درخواست اعزام کمیته ای از کمیسیون های بهداشت و درمان و بودجه به این مناطق را داشت و افزود: از مسئولان استدعا دارم هر چه سریعتر برای حل این بحران ایجاد شده در مناطق محروم فکری کنند.

بنابراین گزارش علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: اگر این مشکل ناشی از اختلاف‌نظر بین وزارتخانه‌های رفاه و بهداشت باشد در درجه اول دولت باید برای حل مشکلات میان وزارتخانه‌ها اقدام کند و ان‌شاالله همراهی بیشتری در این خصوص داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: