کد خبر: ۷۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۱
حسن خان محمدی هافبک سابق پرسپولیس در مورد دربی 84 گفت: من اطمینان دارم پرسپولیس بازی راحتی پیش رو ندارد و اینطور نیست پرسپولیس مثل بازی های دیگر راحت برنده میدان باشد.
این بازی مساوی است/ شک نکنید منصوریان بازی را می بندد!به گزارش خبرداغ ، دربی 84 بهانه خوبی بود تا به سراغ بازیکنان قدیمی دربی برویم و نظر آنها را در مورد بازی پیش روی سرخ ابی ها بدانیم. به همین دلیل به سراغ حسن خان‌محمدی هافبک راست سرخ های پایتخت در دهه 80 رفتیم و از او در مورد این دربی پرسیدیم. خانمحمدی در ابتدای گفتگو وقتی به او گفتیم برای دربی اماده است با خنده گفت: برای بازی کردن یا تماشاکردن؟! راستش را بخواهید بدم نمی آمد می توانستم خاطرات آن 8 ، 9 بازی که در دربی حضور داشتم را دوباره زنده کنم. اما این کار شدنی نیست و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم.

 

خان‌محمدی در مورد بازی گفت: هم پرسپولیس در اوج است هم استقلال. من اطمینان دارم پرسپولیس بازی راحتی پیش رو ندارد و اینطور نیست پرسپولیس مثل بازی های دیگر راحت برنده میدان باشد. می دانم که استقلال بیشتر از پرسپولیس به پیروزی یا حداقل نباختن در این بازی نیاز دارد و با همین فکر پا به میدان می گذارد. شک نکنید منصوریان بازی را می بندد تا بتواند از این بازی امتیاز بگیرد. راستش را بخواهید چاره ای جز این کار ندارد. او بلد است چطور بازی را پیش روی تیم برانکو ببندد.

 

هافبک سابق پرسپولیس در مورد نتیجه بازی گفت: در این بازی تمرکز و روحیه حرف اول را می زند و مسائل فنی فوتبال زیاد در آن دخیل نیست. من خودم دوست دارم پرسپولیس با کمی تمرکز و دقت بازی را ببرد اما می دانم با بازی بسته استقلال این دیدار مساوی تمام خواهد شد.

 

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: