کد خبر: ۷۰۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۱۴۸
مسئولان مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی برای پاسخ گویی به سوالات اعضای کمیسیون اصل نود در این کمیسیون حاضر می‌شوند.
مشکلات منطقه آزاد چابهار در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فردا یکشنبه ۲۴ بهمن مسئولان مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت کشور، نیرو، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و مسئولان محلی برای بررسی مشکلات منطقه آزاد چابهار و مشکلات شهرستان مذکور در کمیسیون اصل نود حاضر می‌شوند و به سؤالات اعضای این کمیسیون پاسخ می‌دهند.

همچنین در روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن نشست هیات‌رییسه کمیسیون و نشست عمومی کمیسیون برای بررسی گزارش تهیه شده درباره نابسامانی در فرایند و نحوه پیگیری پرونده‌های تحقیق و تفحص موضوع مواد ۲۱۴ تا ۲۱۷ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: