کد خبر: ۷۰۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
دادستان عمومی و انقلاب پردیس از دستگیری شهردار بومهن و دو نفر از معاونان شهرداری بومهن به جرم ارتشا و اختلاس خبر داد.
شهردار بومهن و معاونان‌اش بازداشت شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حیدر فتاحی دادستان پردیس با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تحکیم سلامت اداری، پیرو گزارش‌های واصله به دادستانی پردیس، پرونده‌ای در خصوص جرایم بعضی از مدیران شهرداری بومهن مفتوح و تحت رسیدگی قرار گرفت که متعاقب آن با دستور دادستانی ابتدا دو نفر از معاونان شهرداری و سپس شهردار بومهن دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان پردیس اتهام اصلی شهردار بومهن و دو نفر از معاونان وی را ارتشا و اختلاس اعلام کرد و افزود: این پرونده در حال تحقیقات تکمیلی است و پس از پیگیری های تکمیلی مراتب به استحضار عموم خواهد رسید.

او با تاکید بر استمرار انجام وظایف قانونی دادستانی و دستگاه قضایی در مقابله با مفاسد اقتصادی گفت:به مدیران فاسدی که احیانا در بعضی ادارات به فکر سوء استفاده از بیت المال هستند هشدار می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که با قاطعیت با هر نوع فسادی برخورد و نسبت به شناسایی و برخورد قاطع قانونی با آنان اقدام خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: