کد خبر: ۷۰۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۴۲
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که روابط ایران با کویت و دیگر همسایگان حسنه است.
انتشار وسیع تصویر مشکوک در فضای‌مجازی مورد تایید دولت و ملت ایران نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی در گفت‌وگویی اقدام به انتشار تصویری مشکوک در جریان برگزاری تظاهرات باشکوه ٢٢ بهمن‌ماه برای ضربه زدن به روابط کشورمان با دولت و مقامات کویت را تقبیح کرد و گفت: انتشار وسیع یک تصویر مشکوک در فضای مجازی که متضمن تصویر و دیدگاهی غیر واقعی از این کشور همسایه است، مورد تایید دولت و مردم کشورمان نیست.

وی افزود: خصومت دولت‌مردان کشورهایی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران آشکار است و طبیعی است با واکنش مردم مسلمان و آزاده در مقابله با خوی تجاوزگری و زیاده خواهی آنان مواجه شود اما این اقدام با روابط حسنه دو کشور و پیام‌های دوستانه و سازنده تبادل شده و نیز آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی برای همبستگی امت اسلامی همخوانی ندارد و مردود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: