کد خبر: ۷۰۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
موسوی؛
مهاجم سابق استقلال گفت: «خط حمله استقلال در زدن ضربات آخر اعتماد به نفس لازم را نداشتند و روحیه لازم را برای باز کردن دروازه السد قطر نداشتند و گرنه می‌شد در 90 دقیقه کار را تمام کرد.»
با برد السد استقلال می تواند با غرور در دربی بازی کند / نباید کتمان کرد که پرسپولیس با مربی حرفه‌ای اش آماده آماده استبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه گل،علی موسوی معتقد است که هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت در بازی با السد قطر بازیکنان را به تحرک بیشتر واداشتند تا آنها با دوندگی و جنگندگی بیشتر بتواند از این سد بزرگ رد شده و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسند، اما این انگیزه و روحیه باید در استقلال حفظ شود تا بتوانند در دربی هم نمایش خوبی مقابل رقیب دیرینه‌شان داشته باشند.

 

اظهارات موسوی را در ادامه می خوانید:

 

* در مورد پیروزی استقلال مقابل السد قطر صحبت می‌کنید؟

- بازی استقلال و السد قطر یک بازی خاص، یک تحرک ملی و یک انرژی دوچندان بود که هواداران به وجود آوردند. همیشه وقتی که نیاز هست هواداران فوتبال ما حماسه می‌سازند و خودجوش به استادیوم می‌آیند، اما در حالت عادی این‌قدر تماشاگر برای استقلال به استادیوم نمی‌رود. وقتی بحث ملی باشد با احساساتی که طرفداران در فوتبال ما دارند به استادیوم رفتند و بازیکنان را به تحرک و دوندگی واداشتند وگرنه امسال استقلال را این‌قدر دونده و فیزیکی ندیده بودیم. استقلال این توان را دارد اما باید روی آنها کار کرد تا همیشه تشنه پیروزی باشند. مردم در این بازی واقعا سنگ‌تمام گذاشتند تا بازیکنان به خودشان بیایند و توان زیادی در زمین بگذارند وگرنه از نظر مالی و امکانات از السد عقب بودیم. قبلا هم گفته بودم که اگر هواداران این فضا را به وجود بیاورند می‌توانیم بر السد قطر غلبه کنیم که در طول بازی خوب کار کردیم و در ضربات پنالتی هم مزد زحمات‌شان را گرفتیم.

 

* السد قطر را در این بازی چطور تیمی دیدید؟

- السد تیم خوب و حرفه‌ای بود و در آن جوی که به وجود آمده بود در همان 20 دقیقه اول می‌توانستیم به آنها ضربه بزنیم چون به چنین جوی عادت ندارند و همیشه می‌دانند که آزادی برای آنها جهنم است. هر چه از زمان بازی گذشت آنها جرات پیدا کردند و جلو آمدند و کارهای خطرناکی هم روی دروازه ما داشتند. السد تیم خوب و حرفه‌ای بود اما با جوی که هواداران درست کردند خیلی از برنامه‌های فنی آنها به هم ریخت.

 

* در آستانه دربی هستیم. این برد مقابل السد قطر چه تاثیری روی استقلال برای دربی خواهد داشت؟

- این یک حالت روحی خیلی خوب است چون استقلال این فصل روحیه بردن و جنگندگی را از دست داده بود و مسایلی که به وجود آمده اعتماد به نفس را از تیم گرفته بود. با این برد استقلال احساس غرور پیدا کرده و می‌تواند با غرور و روحیه خیلی خوب جلوی پرسپولیس بازی کند اما نباید با غرور کاذب همراه باشد. استقلال اگر می‌خواهد در دربی نتیجه بگیرد باید قدرت، دوندگی و جنگندگی بالایی داشته باشد.

 

* پرسپولیس را در حال حاضر چطور تیمی می‌بینید؟

- پرسپولیس تیم خیلی آماده‌ای است. آنها از پارسال که ته‌جدول بودند و سیر صعودی پیدا کردند روند خوب‌شان را حفظ کرده‌اند و اگر پارسال لیگ دو، سه هفته دیگر طول می‌کشید صد در صد قهرمان می‌شدند. پرسپولیس امسال هم همان روند رو به رشد را دارد و این نتیجه حضور یک مربی خوب و حرفه‌ای است و با هزینه‌ای که کرده‌اند دارند نتیجه‌اش را می‌بینند.

 

* این پرسپولیس سرحال و آماده ترسناک نیست؟

- پرسپولیس تنها تیمی است که واقعا آماده است و تمام بازیکنانش آمادگی بالایی دارند و خیلی کم نوسان داشته که نشان می‌دهد تمرینات منظم و حساب شده‌ای دارند و همه این اتفاقات به خاطر مربی حرفه‌ای آنهاست که بازیکنانش را سرحال و آماده نگه داشته است. پرسپولیس واقعا بازی خوبی هم به نمایش می‌گذارد و نباید کتمان کرد که پرسپولیس آماده آماده است. استقلال اگر می‌خواهد در دربی نتیجه بگیرد باید مثل بازی با السد قطر نیروی دوچندانی در زمین بگذارد و دوندگی و جنگندگی بالایی داشته باشد. جلوی السد رحمتی و خط دفاع و هافبک استقلال خوب بودند. خط حمله هم خوب بود و تلاش خودش را کرد اما در زدن ضربات آخر اعتماد به نفس لازم را نداشتند و مطمئن به توپ ضربه نمی‌زدند و فقط ضربه می‌زدند و هدفدار نبود و روحیه لازم را برای باز کردن دروازه السد قطر نداشتند و گرنه می‌شد در 90 دقیقه کار را تمام کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: