کد خبر: ۷۰۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۶۳
شهردار منطقه 12 از انتقال تمامی آوار و نخاله‌های ساختمان پلاسکو به بیرون از شهر طی یک هفته تا 10 روز آینده خبر داد.

ادامه تفکیک نخاله‌های پلاسکو/ انتقال نخاله‌ها طی 10 روز آیندهبه گزارش خبرداغ،عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام نخاله‌ها و آوار پلاسکو که در سکوی هفت هکتاری هرندی دپو شده است گفت: در حال حاضر نماینده دادستان در محل دپوی آوار و نخاله‌ها حضور دارد و تفکیک و جستجوی آوار زیر نظر این فرد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارگران در حال تفکیک این آوار و نخاله‌ها هستند تصریح کرد: در مرحله اول آهن آلات از آوار جدا و پس از آن نیز مابقی نخاله‌ها و آوار زیر نظر نماینده دادستانی و ... تفکیک می‌شود.

شهردار منطقه 12 در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی آوار و نخاله‌های پلاسکو در هرندی باقی می‌مانند گفت: کارگران شهرداری در شیفت‌های متعدد کاری تفکیک آوار و نخاله‌ها را بر عهده دارند و به نظر می‌رسد طی یک هفته تا 10 روز آتی به طور کل نخاله و آوار پلاسکو از سکوی هرندی خارج و به بیرون از شهر منتقل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: