کد خبر: ۷۰۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۲
معاون اروپا و امریکا وزارت امور خارجه در ادامه سفر به هلند ،در مرکز مطالعات استراتژیک لاهه حضور یافت و در جمع اعضای این مرکز مواضع و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص مناسبات دوجانبه ،مسائل منطقه ای و بین المللی را تبیین کرد.
نقش ایران در شکست داعش قابل انکار نیست/آمادگی کشورمان برای افزایش صادرات نفت و گاز به اروپابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مجید تخت‌روانچی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف از جمله به عنوان هفدهمین اقتصاد جهان تصریح کرد: ایران آماده جذب سرمایه‌های خارجی است.

او افزود: از نظر ما ایران و اروپا می‌توانند با هم کار کنند و این گفت‌وگوها می‌تواند در یافتن راه‌های همکاری و نزدیک کردن دیدگاه‌ها کمک کند.

تخت روانچی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش برجسته‌ای در مبارزه با تروریسم در منطقه داشته واگر امروز آثار شکست داعش هویدا شده است، نقش ایران در این زمینه قابل انکار نیست .

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به ذخایر عظیم انرژی در ایران،بر آمادگی کشورمان جهت افزایش صادرات نفت و گاز به اروپا تاکید کرد.

تخت روانچی همچنین در این جلسه به سئوالات تعدادی از حاضران پاسخ گفت .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: