کد خبر: ۷۰۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۲۲۴
نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و السد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل پایان یافت.
پایان نیمه نخست؛ استقلال صفر - السد صفر/ عملکرد قابل قبول شاگردان منصوریانبه گزارش خبرداغ ، دیدار تیم‌های استقلال ایران و السد قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

 

دقیقه ۴۵، برخورد حق‌دوست با مدافع السد در زمین تیم قطری از نگاه بازیکن استقلال و هواداران این تیم خطا بود اما داور چنین اعتقادی نداشت.

 

دقیقه ۴۲، ژاوی از سه مدافع استقلال عبور کرد و شوت زد اما مهدی رحمتی به خوبی توپ را دور کرد.

 

دقیقه ۳۶، خسرو حیدری کرنر استقلال را روی دروازه السد فرستاد و توپ در یک رفت برگشت جلوی پای ابراهیمی قرار گرفت، این بازیکن بلافاصله شوت زد اما توپ به مدافعان السد برخورد کرد و موقعیت از دست رفت.

 

دقیقه ۳۳، استقلال در فاصله حدود ۲۵ متری صاحب ضربه ایستگاهی شد. امید ابراهیمی توپ را زد که به دیوار دفاعی برخورد کرد ولی عجله مهاجمان استقلال باعث شد توپ به کرنر نرود و در اختیار قطری ها قرار بگیرد.

 

دقیقه ۳۱، خسرو حیدری به جای وریا غفوری به زمین آمد. بنابراین نخستین تعویض استقلال، اجباری بود.

 

دقیقه ۳۰، استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد. نورافکن توپ را ارسال کرد اما سودی برای آبی‌پوشان میزبان نداشت.

 

دقیقه ۲۷، وریا غفوری به دلیل احساس درد در پا روی زمین افتاد و توسط تیم پزشکی استقلال از زمین بیرون برده شد.

 

دقیقه ۲۵، السد یک بار دیگر یک ضربه ایستگاهی به دست آورد. ژاوی این بار توپ را خطرناک‌تر روی دروازه فرستاد اما مدافعان توپ را دور کردند.

 

دقیقه ۲۴، قطری‌ها دروازه استقلال را تهدید کردند اما قبل از این که مهاجم السد بتواند داخل محوطه جریمه ضربه سر بزند، مدافعان میزبان توپ را دور کردند.

 

دقیقه ۱۹، میلاد زکی‌پور در گوشه زمین خودی روی مهاجم السد خطا کرد و موقعیت دیگری به ژاوی داد تا هنرش را در ارسال توپ به روی دروازه نشان دهد. هرچند در نهایت قطری‌ها از این فرصت بهره ای نبردند.

 

دقیقه ۱۶، غفوری به خوبی از سمت راست زمین نفوذ کرد اما پاس عرضی‌اش توسط مدافعان السد به کرنر فرستاده شد.

 

دقیقه ۱۱، السد در فاصله حدود ۲۵ متری صاحب ضربه ایستگاهی شد. ژاوی این ضربه را بسیار زیبا زد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقیقه ۹، علی قربانی قدر پاس خوب وریا غفوری را ندانست و از داخل محوطه جریمه توپ را به بیرون زد.

 

چند لحظه بعد، علی قربانی دروازه السد را باز کرد اما داور  در تصمیمی بحث برانگیز، گل را مردود اعلام کرد.

 

دقیقه ۷، بهنام برزای داخل محوطه جریمه السد سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

در همان دقیقه نخست، استقلالی‌ها اولین حمله خود را به روی دروازه حریف انجام دادند. یک دقیقه بعد، بازیکنان السد جلو کشیدند و خود را به محوطه جریمه استقلال رساندند اما سودی برایشان نداشت.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: