کد خبر: ۷۰۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۶۰
سردار وحیدی:
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: مدیریت جهادی می‌تواند مبنای اقتدار ما باشد.
مدیریت جهادی می‌تواند مبنای اقتدار ما باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار احمد وحیدی در همایش مدیریت جهادی و امنیت ملی که صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع در حال fرگزاری است گفت: دهه فجر یک الگو بسیار خوب از مدیریت جهادی است و ما قرار است در این همایش به بررسی آن بپردازیم. آنچه در این دهه شاهد بودیم تفکر مدیریت و روحیه جهادی بوده است.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه یکی از ضروریات عصر ما بازخوانی مدیریت جهادی دوران انقلاب است، اظهار داشت: سعی داریم تجربیات جمهوری اسلامی در این حوزه دسته بندی کرده و در قالب نظری ارائه دهیم.

وحیدی افزود: امروز مدیریت‌های مختلفی مانند مدیریت کیفیت، مدیریت عملکرد، مدیریت استبدادی و مدیریت دموکراتیک را شاهدیم و اخیرا مدیریت معنویت گرا هم توسط غربی ها مطرح شده است. ما می‌خواهیم مدیریت جهادی که برگرفته از اندیشه دینی ماست و تجربه آن را در طول دفاع مقدس و کنترل بحران‌های امنیتی شاهد بوده ایم.

وزیر سابق دفاع تاکید کرد: مدیریت جهادی می‌تواند مبنای اقتدار ما باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: