کد خبر: ۷۰۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید: ۳۰۲
امیر قلعه‌نویی در بیست و هشتمین رویارویی‌اش با پرسپولیسی‌ها، ششمین شکست خود را برابر سرخپوشان تهرانی تجربه کرد.
خلق یک عدد 6 جذاب دیگر برای پرسپولیسی هابه گزارش خبرداغ ، امیر قلعه‌نویی در بیست و هشتمین رویارویی‌اش با پرسپولیسی‌ها، ششمین شکست خود را برابر سرخپوشان تهرانی تجربه کرد. از سال 1380 که ژنرال برای اولین‌بار با تیم برق تهران و در چارچوب مسابقات جام جام حذفی برابر پرسپولیس قرار گرفت و در یک بازی زیبا و تماشایی 3 بر 2 مغلوب حریف نامدارش شد تا به امروز او 28 مرتبه با تیم‌های برق، استقلال اهواز، استقلال تهران، مس کرمان، سپاهان و تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر و جام حذفی مقابل پرسپولیس قرارگرفته است حاصل آن 7 برد، 15 تساوی و 6 شکست است! امیر دربازی دیروز مقابل پرسپولیس 6 تایی شد.

 

تمام باخت‌های امیر مقابل پرسپولیس در آزادی بود


امیر قلعه‌نویی 6 بار با تیم‌های برق تهران، استقلال اهواز، سپاهان و تراکتور سازی مغلوب پرسپولیس شده است. جالب این که تمام باخت‌های امیر به قرمز‌ها در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاده و او خارج از این ورزشگاه هیچ وقت بازنده نشده است!


4 شکست در لیگ، 2 باخت در جام خذفی


امیر قلعه‌نویی 6 بار برابر پرسپولیس بازنده شده که 4 بار آن در لیگ برتر و 2 مرتبه دیگرش در چارچوب جام حذفی بود. البته یکی از باخت‌های ژنرال به قرمز‌ها با سپاهان و یک چهارم نهایی جام حذفی است که در ضربات پنالتی مغلوب شدند. شاید امیر باخت در ضربات پنالتی را جزو آمار شکست‌هایش محاسبه نکند.


ناکامی‌های متوالی مربی‌ای که متخصص پرسپولیس بود/ ژنرال تخصص‌اش را از دست داده!


امیر قلعه‌نویی که در 5 بازی قبلی مقابل پرسپولیس موفق به شکست این تیم نشده بود، برای ششمین بار برابر حریفش ناکام ماند. امیر در 6 بازی اخیر 3 تساوی و 3 شکست را مقابل پرسپولیس تجربه کرده است. به این ترتیب می‌شود گفت متخصص بازی با پرسپولیس از لیگ چهاردهم به این طرف همواره برابر قرمزها ناکام مانده و تخصص‌اش را از دست داده است.

 

گل

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: