کد خبر: ۷۰۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۳
مدافع تیم تراکتور سازی گفت: تا این لحظه تلاش می کنیم قهرمانی به دست آوریم.
شوک عجیب برد پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به یک استقلالیبه گزارش خبرداغ ، هاشم بیک زاده درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: من هنوز تکلیف خودم را نمی دانم و به نوعی بلاتکلیف هستم. هنوز در شوک  این اتفاق هستم و نمی دانم باید چه تصمیمی بگیرم.نمی دانم چرا این قضیه روشن نمی شود مگر نمی گویند کار ما غیرقانونی بوده پس بازی ما هم غیرقانونی می شود پس چرا برای این اتفاق تصمیمی گرفته نمی شود. به من می گویند باید در تراکتور بمانی و تمرین کنی. جالب است فدراسیون این اتفاق را می دانسته ولی به باشگاه تراکتورسازی  اعلام نکرده است مگر می شود ما برای تراکتور بازی کنیم بعد محروم شویم؟

 

مدافع تیم تراکتورسازی درباره اظهارات قلعه نویی مبنی بر اینکه از اتفاقاتی که برای بازیکنان افتاده است ناراحت است، خاطرنشان کرد: من هم برای امیر قلعه نویی ناراحت هستم. دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد. ما واقعا برای دیدار مقابل پرسپولیس دستمان از نظر بازیکن خالی بود. باید گفت به نوعی این بازی ناجوانمردانه بود چرا که ما حدود 10 تا از بازیکنان اصلی مان حضور نداشتند. او روی ما حساب کرده بود. حتی دو نفر از بازیکنان مصدوم ما که بهبود نیافته بودند در ترکیب تیم قرار گرفتند و به یقین می توانم بگویم این تراکتور دیروز 40 درصد توانایی ما بود. 

 

وی درباره اینکه گفته می شود داوری ها به سود پرسپولیس است بیان داشت: من اصلا دوست ندارم راجع به داوری صحبت کنم. بیشتر ترجیح می دهم در مورد تیم صحبت کنم ما شرمنده هواداران تراکتور شدیم ولی این را بدانند هیچ یک از ارزش های امیرخان و حتی تراکتورسازی کم نمی شود. تا این لحظه تلاش می کنیم قهرمانی به دست آوریم. درست است که ما تا آخر فصل نمی توانیم بازی کنیم ولی این تیم را دعا می کنیم تا در بازی هایش پیروز شود.من در چند روز اخیر در تمرینات می دیدم که امیر قلعه نویی چقدر ناراحت است. 

 

مدافع تراکتور درباره این که آیا احتمال دارد تراکتور قهرمان شود اذعان داشت: هنوز 10 بازی تا پایان فصل مانده است. در 10 بازی خیلی اتفاقات پیش بینی نشده رخ می دهد. من یادم هست با همین امیرخان استقلال بودیم. 10 امتیاز تا در پایان نیم فصل پیش بودیم اما در پایان قهرمانی را از دست دادیم. 

 

وی درباره اینکه گفته می شود بین بنگر و قلعه نویی درگیری لفظی به وجود آمده تصریح  کرد: قلعه نویی روی بازیکنی که به تیم می آورد حساب می کند. بنگر بازیکن بزرگ و باتجربه ای است. حالا اتفاقاتی بین این دو افتاده است که به نظرم نباید پیش می آمد. بالاخره امیرخان بزرگ تیم است و اگر حرفی یا موردی را بیان کرده به خاطر تیم بوده است. تیم باخته است او اعصابش خرد بوده است و اگر حرفی هم زده کسی نباید جواب او را بدهد. او همیشه از بزرگان تیم توقع دیگری دارد. 

 

بیک زاده درباره دیدار این تیم مقابل السد گفت: بازی سختی در پیش است و هواداران استقلال باید با حضور خود به تیم  کمک کنند. من به دلیل اینکه در تبریز هستم نمی توانم به ورزشگاه آزادی بروم امیدوارم استقلال موفق شود.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: