کد خبر: ۷۰۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۲
با تصویب هیئت دولت وزیران کار و ارشاد به عنوان نمایندگان سهام دولت در ترکیب مجامع عمومی استقلال و پیروزی(پرسپولیس) تعیین شدند.
تعیین نمایندگان سهام دولت در ترکیب مجمع عمومی استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هیات وزیران در جلسه ۱۰ /۱۱ /۱۳۹۵ به پیشنهاد وزارت ورزش  و جوانان و به استناد تبصره (۷۲) دایمی قانون بودجه اصلاحی ۱۳۵۲ و بودجه سال ۱۳۵۳ کل کشور مصوب ۱۳۵۲ تصویب کرد: وزیران تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ وارشاد اسلامی به عنوان نمایندگان سهام دولت در ترکیب مجامع عمومی شرکت‌های فرهنگی – ورزشی استقلال ایران و پیروزی ( پرسپولیس) تعیین می شوند.

معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را در تاریخ ۱۴ /۱۱ /۱۳۹۵ برای اجرا به وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، تعاون کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه وبودجه ابلاغ کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: