کد خبر: ۷۰۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی گفت‌وگوی تمدن‌ها و برجام با سد تهدیدات بوش و ترامپ مواجه باشد، ادامه نرمش موجب می‌شود که آن‌ها به مراکز هسته‌ای ایران حمله کنند
موشک جواب موشک استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محسن رضایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود در مطلبی تحت عنوان «سیاست واقعی» نوشت:

پس از ۴۰ سال معلوم شده است که سریال کلینتون، بوش، اوباما و ترامپ در مقابل ایران، سیاست خنده و سیلی است. ایران در مقابل خنده آن‌ها نرمش قهرمانانه و در مقابل سیلی آن‌ها ندامت را برای‌شان رقم زده است؛ بنابراین وقتی گفت‌وگوی تمدن‌ها و برجام با سد تهدیدات بوش و ترامپ مواجه باشد، ادامه نرمش موجب می‌شود که آن‌ها به مراکز هسته‌ای ایران حمله کنند، چون فکر می‌کنند ما جز خنده و دست مریزاد در چنته دیپلماسی نداریم ولی اگر بدانند موشک جواب موشک است جز لفاظی، رجزخوانی و قارت پول‌های عربستان طرفی نخواهند بست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: